Klachten

Informatie over het indienen van een klacht.

We vinden het natuurlijk jammer om te horen dat je niet tevreden bent. Maar we lossen je klacht graag op. Dat lukt het snelst wanneer je telefonisch, per e-mail of per post contact met ons opneemt:

BAP Medical B.V.
Laan van Westenenk 64
7336 AZ Apeldoorn

Telefoon: +31 (0)55 355 25 80
E-mail: info@bap-medical.com

Of vul het formulier in over een product inhoudelijke klacht. 

We nemen zo snel mogelijk contact met je op, in ieder geval binnen 5 dagen na ontvangst van je klacht.

Je kunt je klacht ook indienen bij het Europese geschillenbeslechtingsplatform via ec.europa.eu/odr/.

Wij proberen zo spoedig mogelijk, maar in ieder geval binnen 5 dagen na ontvangst van de klacht, te reageren op je klacht. Indien het nog niet mogelijk is een inhoudelijke of definitieve reactie te geven, dan zullen we binnen 5 dagen na de ontvangst van jouw klacht, een indicatie geven van de termijn waarbinnen wij verwachten een inhoudelijke of definitieve reactie te geven op jouw klacht.

Staat jouw vraag er niet tussen?

Form pop up alhydran afbeelding Gratis proefmonster aanvragen
Form pop up alhydran afbeelding

Gratis proefmonster!

Het proefmonster wordt de volgende werkdag verstuurd. Bezorging in je brievenbus door de postbode, alleen in Nederland. Maximaal 1 proefmonster per adres.

"*" geeft vereiste velden aan

Kies het proefmonster*
Dit veld is verborgen bij het bekijken van het formulier
Nieuwsbrief
Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.